Ny letlæst krimiserie
I sommers
I sommers er en ny, letlæst krimi i Zoom On-serien. Bogen er skrevet af forfatteren Marie Østergaard Knudsen og er 1. bind i en ny serie om makkerparret Jansson og Post. Bogen udkom 10. januar.
Forlaget skriver:
Albertes mor har begået selvmord, eller har hun? Alberte tror ikke på, det er selvmord. Hun er sikker på, at nogen har dræbt moren. I fem år har hun forsøgt at finde ud af, hvem det er, men uden held og hjælp. Psyk-Lasse, Mille, Jytte og hendes far siger hele tiden, at hun skal se at komme videre. Integrere og acceptere. Fine ord. Med en ny kone og to små børn har Albertes far i øvrigt heller ikke tid. Men da Alberte finder brevet i sommerhuset sker der noget.
